Indonesië minor - Reisverslagen van Nienke Hertog - WaarBenJij.nu Indonesië minor - Reisverslagen van Nienke Hertog - WaarBenJij.nu
Indonesië minor

Ik ga mijn minor doen in Indonesië. Ik zal hiervoor een half jaar verblijven in Surabaya en studeren aan de Airlangga University. Ik ga van tevoren een maandje rond reizen en mijn avontuur start in Jakarta en vervolgens zal ik door gaan naar Bali.

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2015

Week 1
Nienke

Ik ben student toegepaste psychologie in Eindhoven. Ik ga voor mijn minor een fantastische reis maken naar Indonesië en ik zal daar voor een half jaar gaan studeren in Surabaya. Met mijn blog wil ik alle geïnteresseerde op de hoogte houden van mijn ervaringen en een mooie herinnering neer zetten waar ik nog jaren naar kan terug kijken met een grote lach op men gezicht.

Actief sinds 21 Juli 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1801

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2015 - 20 Januari 2016

Indonesië minor

Landen bezocht: